روابط عمومی‌ها باید یک جریان دو سویه اطلاعاتی ایجاد کنند

استاندار قزوین گفت: جریان روابط عمومی باید یک جریان دو سویه اطلاعاتی بین جامعه و سازمان ایجاد کند که طی آن مردم نسبت به آن چیزی که در بدنه حاکمیت برنامه ریزی شود آگاه شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین در همایش مدیران و کارشناسان روابط عمومی استان قزوین که به مناسبت هفته روابط عمومی ها برگزار شد، اظهارکرد: در دولت سیزدهم اقداماتی در سطح استان اجرایی و منجر به نتیجه شده که این اقدامات به ویژه در فضای مدیریت سیاسی استان مبتنی بر یک فرآیند هدفمند است.

وی افزود: اقداماتی که در طول ایام پس از استقرار دولت سیزدهم در سطح استان رقم خورده مبتنی بر تشخیص نیازها و الزامات قابل توجه در سطح استان است‌، برخی از این اقدامات مبتنی بر زیرساخت‌ها و حوزه‌های عمرانی است که دستگاه‌های متولی امور عمرانی در این خصوص اطلاع‌رسانی لازم را باید داشته باشند.

استاندار قزوین اظهار کرد: در شرایطی که به دلیل تنگناهای اقتصادی در کشور، معمولا اعتبارات عمرانی آنطور که باید در بودجه در نظر گرفته نمی‌شود، عمده پروژه‌های عمرانی و عملیاتی استان در دست ساخت و پیشرفت است که امیدواریم نتایج آن به زودی به طور ملموس در اختیار مردم قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در استان نیاز داریم که به ارتقا سطح سلامت و سالم‌سازی مجموعه‌ها توجه جدی شود خاطرنشان کرد: یکی از انتظارات مردم از دولت در واقع سالم‌سازی مجموعه‌ها و تلاش برای ایجاد شفافیت در مقابله با زمینه‌های سوءاستفاده است.

اعلایی خاطرنشان کرد: در مجموعه مدیریتی استان در دو سال و نیم گذشته تلاش شده است شرایط به گونه ای پیش برود که مردم اطمینان حاصل کنند رویکرد و رفتار اصلی دولت، تسری جریان سلامت بر مجموعه اجرایی استان است.

وی افزود: در این میان روابط عمومی‌ها با اطلاع‌رسانی شفاف باید در این زمینه نقش آفرینی اصلی را داشته باشد، جریان روابط عمومی باید یک جریان دو سویه اطلاعاتی بین جامعه و سازمان ایجاد کند که طی آن مردم نسبت به آن چیزی که در بدنه حاکمیت برنامه ریزی شود آگاه شوند.

اعلایی تصریح کرد: مجموعه روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان می‌توانند اثرگذارتر عمل کنند که بخشی از این مسئله به تغییر نگاه مدیران به جایگاه روابط عمومی برمی‌گردد و بخش دیگر این است که مدیران روابط عمومی هم باید با برنامه تر و به روزتر ظاهر شوند.

استاندار قزوین تأکید کرد: کلیه اقداماتی که شکل می‌گیرد باید درست به اطلاع مردم برسد، در استان با وجود تنگناها و کمبودها تلاش ها جدی شده است و مردم باید با تلاش و خلاقیت روابط عمومی ها و اصحاب رسانه در جریان کامل این اقدامات بزرگ قرار بگیرند.

روابط عمومی‌ها باید یک جریان دو سویه اطلاعاتی ایجاد کنند

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1905773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =